Gastvrije opleidingsinstituten

geplaatst op 10 juni 2019
Wanneer je ge�nteresseerd bent in het volgen van een EHBO-cursus vind je het belangrijk dat je de eerstehulpverlening goed onder de knie krijgt, maar wil je ook gastvrij worden behandeld. Hoe kijken opleidingsinstituten hiernaar? Het augustusnummer van het magazine EHBO.NL heeft als thema 'Hospitality'. EHBO.NL vroeg dit ook na bij drie opleidingsinstituten.�Een thuisgevoel cre�ren, begint vanaf het eerste contactmoment. Het is belangrijk dat het contact met de cursist persoonlijk en positief is�, legt Niek Ridderhof van Van Rijn Veiligheidsopleidingen uit. �Bij aanvang van de cursus vragen wij of cursisten bepaalde zaken hebben meegemaakt op het gebied van EHBO die ze met de groep willen delen. Dit helpt vaak het ijs te breken en is de drempel veel lager om iets met de groep of instructeur te delen.�

�De cursist moet het gevoel hebben dat hij goed zit bij ons. Hij moet zich welkom voelen, kunnen vertrouwen op het vakmanschap van de instructeur en op een goede afhandeling van de administratie �n hij mag rekenen op een goede lunch�, vertelt Charlotte Verhagen van Hartenvrouw EHBO.

Instructeur
�D